محل لوگو

کتاب صوتی راهنمای درون اثر استر هیکس


کتاب صوتی راهنمای درون اثر استر هیکس

راهنمای درون

کتاب صوتی راهنمای درون از آن دسته کتاب هایی است که هر صفحه آن غنی از نکات آموزنده و مهم است.مطالب موجود در کتاب توسط فردی به نام آبراهام بیان میشود.آبراهام را می توان یکی از فرشته های مهربان خدا تصور کرد که سعی و تلاشش بر اینست با زبانی ساده و قابل درک مطلب مهم و اساسی را به ما منتقل کند. هدف اصلی این مطالب پاسخ به سوال مقابل است ((ما چرا به عنوان انسان پا به این کره خاکی گذاشته ایم و هدف از تلخی ها و شیرینی های زندگی چیست؟))

بخشی از گفته های  آبراهام در این کتاب

اولین نکته اینست که وقتی شما در جسمی مادی خود دیده به جهان گشودید در ابتدا و آغاز راه نبوده اید. شما قبل از تولد تمامی شرایط ین زندگی را میدانسته اید و با آگاهی و شناخت کامل این جهان و با اختیار خود این راه را برگزیدید تا در جسم مادی و فیزیکی خود متجلی شوید و برای این کار شوق و اشتیاق فراوان داشتیدتنوع موجود در این سیاره که شمال تضاد ها و مردم مختلف بود در جود شما اندکی دلهره و تضاد ایجاد کرد ولی نکته مهم اینست که هرگز به این موضوع فکر نکردید که حضور و وجود شما در این سیاره خاکی برای راهمایی مردم و دیگر انسان هاست و متوجه بودید همه چیز در این سیاره و این جهان متنوع ،در حال تغییر،رشد و تکامل است.

شما برای ورود به این جهان هرگز دلهره و نگرانی نداشتید زیرا به این حققت پی برده بودید در درون وجود خود نیرو و انگیزه و توانایی ویژهای دارید که شمارا برای هماهنگی با محیط یاری میکند و به شما این توانایی را میدهد که در کنار یک زندگی پرنشاط به تکامل هم برسید.

اطلاعاتی که به شما می دهم به طور کامل و از قبل در اعماق وجود شما نهفته است و من کمک می کنم به تدریج آن‌ها را به خاطر آورید. قبل از ورود به قلمروی مادی فعلی، شما در قلمرو غیرمادی حضور داشتید و زندگی کاملا آگاهانه ای داشتید. کاملاً هوشیار بودید و اشراف کامل داشتید که وجود غیرمادی شما (روح) هویتی است ابدی وهمواره درحال گسترش است. شما زندگی را از طریق آن درک و مشاهده می‌کنید. وقتی جهش ارتعاشی اندیشه ها با جسم مادی شما که درون رحم مادر بودید تلاقی پیدا کرد، شما متولد شدید. یعنی چیزی که قبلا اندیشه و تصور بوده اکنون واقعیت مادی پیدا کرده است. تصویر و تفکر در جسم مادی فرو رفت و بخش غیرمادی شما همچنان غیرمادی باقی ماند و بعد از تولد رشد بیشتری پیدا کرد. بعد از تولد وجود غیرمادی شما، همچنان غیرمادی باقی ماند و بعد از تولد رشد بیشتری پیدا کرد. بعد از تولد علاوه بر اینکه وجود غیرمادی شما رشد کرد شما صاحب دو دیدگاه شدید، دیدگاه مادی و دیدگاه غیرمادی، ارتباط و رابطه ای که این دودیدگاه در زندگی شما دارند بسیار مهم است.

 

من به شما کمک می کنم که وضعیت پیوند میان وجود مادی و غیرمادی خود را درک کنید. در بیان مطالب، من بعد فیزیکی و مادی را شما خطاب می کنم و بعد غیرمادی را وجود درونی می گویم البته نام های دیگر آن”روح، خدا، مبداء و…” است. وقتی شما به بعد غیر فیزیکی خود (وجود درونی) فکر می‌کنید آن بعد وارد زندگی شما می‌شود. در واقع شما بعد از تولد امتدادی از آن چیزی هستید که انسان‌ها آن را خدا می‌نامند. شما قبل از تولد، انرژی مبداء غیرمادی بودید و بعد با تولدتان بخشی از آگاهی و هوشیاری را به بدن فیزیکی آوردید و در حال حاضر مشغول کشفِ تضادها هستید.

وجود تضادها عامل گسترش و جاودانگی وجود درونی شماست. شما را تضادهای مختلف احاطه کرده است و البته شما قبل از تولدتان از وجود این تضادها آگاهی کامل داشتید. در جریان زندگی روزمره گاهی اوقات با مسائلی روبرو می‌شوید که خواهان و طالب آن نیستید و در نتیجه متوجه می‌شوید چیزی را می‌خواهید و در خواست و خواسته‌های جدید خود را به کائنات ارسال می‌کنید. چه آگاهانه و چه ناآگاهانه همه انسان‌ها در طول زندگی مشغول به فرستادن خواسته‌های خود به کائنات هستند و وجود این خواسته‌ها موجب گسترش کائنات به صورت مداوم و پیوسته می‌شود و البته عامل اصلی آن، وجودِ تضادها است.

رنج و غم را حق پی آن آفرید تا بدین ضد، خوش‌دلی پدید آید

به عبارتی این پروسه، رسیدن به وضوح از طریق تضاد است و با فهمیدن اینکه چه چیزی را نمی‌خواهید به خواسته خود پی می‌برید. وقتی شما خواسته جدیدی را مطرح می‌کنید وجود درونی شما به آن خواسته توجه می‌کند و اینجاست که مهم‌ترین قسمت خلقت اتفاق می‌افتد. وقتی خواسته جدید مطرح می‌شود شما دو انتخاب پیش رو دارید. یا با این خواسته‌ها همگام شوید و یا در مقابل آن مقاومت کنید. شما قبل از تولد می‌دانستید که به بدن فیزیکی تمرکز خواهید کرد، با تضادهای متنوعی مواجه می‌شوید، تضادها باعث پیدایش نظرات جدید در مورد توسعه و پیشرفت می‌شوند و بالاخره اینکه وجود درونی شما از این نظرات استقبال می‌کند.

 


مبلغ قابل پرداخت 62,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه بزرگ محصولات فایلی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما